Feather

2010-11-12 @ 23:10:21

Min röst är hes hesare och hesast tror dock inte att jag kommer bli sjuk! Imorgon ska det handlas på förmiddagen, fjädrar och skor står högst upp på inköpslistan.  
Påtal om fjädrar... jag älskar det, tatueringar, örhängen, halsband, ringar, det är fruktansvärt snyggt. Topshop har fjädergnuggisar nu, måste köpa det och ska köpa det! Om det inte finns i Topshop butiken i närheten behöver jag en stockholmares hjälp.

++
Fjädrar kommer synas mycket i min smyckeskollektion, tillsammans med alla kors som jag också älskar i smycken!

Kommentarer
Postat av: felicia

fråga något i min frågestund och få länkning :) v

2010-11-13 @ 17:52:55
URL: http://felicianordquists.blogg.se/
Postat av: Marika

claudia om Säljes: Ringar till salu!:



jättefina ringar!

jag har själv köpt smycken från USA och liknande, då motsvarar storlek M 18,3 (i svensk storlek)

Skulle du kunna mäta diametern på någon av dom? :)

Och se hur många mm det är?



Hej.

Vad kul att du är intresserad!

Jag har mätt på några stycken nu och om jag mätit rätt är de mellan 17-19 mm på olika ringar. De är i normalstorlek som de flesta ringar är. de passar alltså på några av långfingret, pekfingret eller ringfingret.

Hör av dig om vilka du vill köpa.

2010-11-14 @ 13:54:59
URL: http://bloppisshopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0