Lanvin ♥ H&M

2010-11-03 @ 10:29:37


Detta är en grej jag sett fram emot länge likaså alla andra fashionfreaks, Lanvin's sammarbete med H&M! En förhandstitt visades för oss H&M fans på facebook igår. Jag visste att det skulle bli mycket färger och mönster vilket inte är min grej precis. Men kläderna var både snygga, eleganta, helt okej och sådär. En blandning!
Tror tyvärr inte att jag kommer komma hem med något plagg den 23 november, min plånbok får inte bli tunnare...

Imorgon, den 4:e kan man se hela kollektionen på H&M's hemsida och den 23 november finns kollektionen i utvalda butiker och online. Tror att jag ändå ska åka till någon butik den 23, får se!

Kommentarer
Postat av: guevacci

Cha, vilken är din favorit outfit på mitt senaste inlägg? rösta gärna(a) vore kul och se vad folk tycker ^^

2010-11-03 @ 14:12:29
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Cissi

Nu är dagens blogg vinnaren utsedd, in och kika om det blev du! :)



Annars kommer det en ny chans lite senare! =)

2010-11-03 @ 14:15:52
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0