Details

2010-09-04 @ 01:27:55

Jag vet att jag inte är den enda som tycker jackan ovan från Céline är grymt snygg, jag älskar den!
Dock var det en annan sak jag skulle ta upp, nämligen en liten detalj i outfiten, denna söta hjärtringen från Jordan Askill, tycker jag är hur söt som helst och lättmatchad.
Jag tycker det söta som kommer med ringen tillsammans med jackan lyfter upp det hela.
Har inte hunnit fixa med era kommentarer idag, gör det imorgon.
Har nämligen 4 sidors kommentarer att godkänna & svara på haha, och så sölig som jag är tar det ett tag.

Kommentarer
Postat av: moa

Vad tycker du om bilden på mig? :)

2010-09-04 @ 12:31:30
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0