Houston, we got a problem...

2010-09-06 @ 16:56:06

Erin Wasson-Elle Italia

Erin Wasson-Elle Italia
Erin Wasson - Elle Augusti 2010


Uppdateringen kommer inte bli upp till max några dagar framåt.
Min dator är totalt störd, rent ut sagt.
Och denna jag sitter vid nu är en gammal och överfull Windows 2000 (och det säger det mesta)

Tänkte egentligen lägga ut dagens outfit idag, men det sket sig...
Tänkte även fixa lite med Style by C's höstkollektion, där kommer finnas massor av ringar, allt från trefingerringar till vanliga!
Tror det kommer bli ursnyggt.
Men eftersom denna datorn är allmänt seg får jag nog ta det en annan dag (men jag ska försöka)

Nej, nu ska jag sluta deppa.
Tänkte beställa korsringen idag till de som hade beställt, om det är någon mer dom vill ha mejla mig på: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Cajsa J

Du vet vilka jag vill ha :D

2010-09-06 @ 18:13:45
Postat av: Erika

sv: Härligt :)

Imorron blir det skolan för min del och sen bara sjukt mycket slapp. sjd? :)

& aha. Vem är den där Emelie då? :P Coolt i alla fall, många säger att jag liknar en massa de känner osv. wiiierd xd

2010-09-06 @ 19:30:43
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vackra bilder!



sv; nej vi for flyg till venedig och tog sedan tåg till florens och efter några dagar där flög vi till sicilien :D älskar italien!!

2010-09-08 @ 17:35:47
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0