I'll be back soon

2011-08-18 @ 13:07:00
Det är svårt att blogga ofta utan en egen dator, speciellt när jag varken gillar den antika stationära eller den brännheta laptopen. Jag får en ny dator nu i höst när jag börjar gymnasiet (ProCivitas någon?), en macbook air (lycklig tjej) Och när jag sitter bakom skolbänken hela dagen kommer jag också klä mig som jag brukar och inte gå runt i mjuksikläder som här hemma, ni får alltså äntligen outfits om jag fastnar på bild dvs. I höst kommer jag även starta upp min webshop igen, har så himla mycket idéer!

Ett inlägg utan bild, förlåt. Men snart är jag tillbaka, jag hoppas verkligen det! Ni är väl fortfarande kvar?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0