Positiva ord

2011-08-23 @ 18:15:00
Åh, jag har så himla många inlägg på kö, väntar bara in min nya dator (macbook air, f1 c00lt)  1, 2, 3, 4, 5, 6 minst! Har även massor av kläder jag ska handla, smyckesshoppen ska dra igång så fort jag fåt kontroll över det hela. Känns galet bra! Ett minus är dock skolan, jag känner redan att den kommer ta mycket av min tid och det suger. Så alltså, det som står på schemat är cheerleading, sång, blogg, företag, plugg, sova och ledig tid (= noll) och övrigt. Ni hajar mitt problem va? Well, jag kommer att göra mitt bästa. Skolan går först som ni kanske förstår men jag tänker köra mycket tidsinställt och se med tiden hur det blir. Så håll ut tills den dagen jag skriver ett hejdå-bloggen inlägg.

Postiva ord skulle det ju vara, men lite har jag ju lyckats.

 

Vi hörs (jättejätte) snart!


Kommentarer
Postat av: Petronella

Gillar din blogg sjukt mkt. Dina smycken är helt fantastiska! ska önska mig en hel bunt när jag fyller år kolla gärna in min blogg!

2011-10-08 @ 21:28:36
URL: http://fashionnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0