hejdå

2011-12-01 @ 10:13:33
Det var en del av er som undrar var jag tagit vägen, har helt enkelt haft pauser till och från sen i somras. Fortsätter det såhär kommer det alltid vara såhär, därför tar jag nu en längre paus, tills att jag verkligen känner att jag vill blogga igen.
Har inte orkat, haft tid, eller inspiration nog till det. Just nu ligger skolan och företaget före. Om jag började blogga idag igen skulle ni endast få se inspirationsbilder. Om jag endast orkade ta fram kameran och fixa med stativ och liknande varje dag kanske jag skulle dra igång bloggen igen. Vem vet, kanske det händer innan tjugohundratios slut? Vi säger såhär, den dagen jag äger ett par Jeffrey Campell börjar jag blogga igen, deal?

Uppdatering: Förresten, grattis bloggen till inlägg nummer 500!

Kommentarer
Postat av: lollo

gud vilken härlig blogg!

2012-01-04 @ 22:49:00
URL: http://lolloeeriksson.blogg.se/
Postat av: P E R F E K T I O N I S T . S E

sv: Vanlij fanns på kicks, kollade idag! Den dofta dock inte så jättegott. :/ Däremot köpte jag en till blåbär där, för 35 spänn, rea! :D

2012-01-16 @ 14:21:23
URL: http://perfektionist.se/
Postat av: Ella

Mer bloggande!

2012-02-06 @ 19:57:37
Postat av: Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

2012-02-14 @ 08:40:38
URL: http://www.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0