Vardag

2011-01-23 @ 16:22:09
Fick en fråga om jag kunde visa vad man kan ha på sig i skolan. Mitt svar till det är nästan vad som helst i vardagsstil.
Basplagg är perfekt eftersom man kan matcha det precis som man vill efter sin egen stil.
Kan börja med att säga att ett par svarta jeans tilsammans med en vit t-shirt kan vara mycket snyggare än man tror.

- Ett par svarta jeans
- En vit oversize tee halvt nerstoppad i jeansen
- Ovan på det en enkel svart, tunn cardigan.
- Matcha till ett par kilklackar eller varför inte vanliga converse? 
- Till det en svart ryggsäck vilandes slarvigt på ena axeln.

Ett annat alternativ är
- Ett par höga byxor, harem.
- Med en kortare beige eller kanske vit T-shirt/linne.
- Ett maffigt, silvirgt armband på ena armen,
- En earcuff på ena örat
- Och en maffig ring på fingret.

Om vi kör på svarta byxor med vit tee igen. Kan man matcha det till
- En kavaj, antingen i någon färg eller mönstrad.

- Eller en beige stickad tröja,
- med en poncho över
- under det svarta byxor.
- Kilklackar eller vilka andra skor som helst. 
- En earcuff i örat,
- några ringar och outfiten är komplett.

Har för tillfället inget program att göra collage men jag fixar

Kommentarer
Postat av: mimi

Hej claudia! Har en fråga bara, brukar du ha på dig dessa kläderna? Och kan du inte lägga ut fler bilder på dina outfits ?

Kraaam

2011-02-06 @ 14:15:40
Postat av: CLAUDIA

Svar till Mimi: Hej! Detta är bara lite av min stil och detta kanske jag inte skulle säga om några månader, då kanske jag hade svarat vitt på vitt.

Jag har inte allt som jag skrivit. Men det är något jag skulle vilja bära som ändå är budget. Om jag hade haft det hade jag haft på mig det.



Jag har fått denna frågan otroligt många gången och sanningen är att jag inte har så mycket kläder, inte det jag vill ha. Det jag bär är inte jag, det är inte min stil. Så därför vill jag inte lägga ut det på bloggen så folk missförstår mig och min stil :)



Men i vår ska jag storshoppa så då hoppas jag att ni får se lite mer outfits!



Kram

2011-02-06 @ 15:25:08
URL: http://MODEKLOK.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0