claudia.spotlife.se

2011-07-17 @ 12:45:48
Efter drygt ett år här är det dags för en förändring, blogg.se ligger otroligt efter i utvecklingen därför går jag vidare mot Spotlife och provar på det ett tag. Jag hoppas att ni följer med mig där.
För tillfället heter bloggen claudia.spotlife.se men jag får fundera över om jag ska fortsätta på modeklok eller lägga det åt sidan. I vilket fall som helst kommer ni kunna använda er av modeklok.se för att komma dit så fort jag fixat det. Om det inte fungerar kan ni ju alltid gå in via modeklok.se om ni är för lata att skriva det nya, hehe.

Så alltså, nu kör vi en sammanfattning. Ny blogg: claudia.spotlife.se
Ni följer väl med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0