MY LOVE BASKET

2011-03-04 @ 21:22:38
Favoritkläder, skor, smycken och mode accessoarer samlade när du handlar online - mylovebasket.com
Har gjort en lovebasket, lite senare än alla andra. Men iallfall, gilla gärna om ni tycker om innerhållet!
Länka även era love baskets om ni har en, lite kul att se och få inspiration.
Nej, men nu tänkte jag lägga till lite mer snyggt tror jag.
Klicka på bilden ovan för att komma till min Love Basket.

Update: Åhh, ser att nästan allt jag lagt till tagit slut (och syns inte i min love basket då) Bla. en underbar päls, en jäkla fin hatt som jag vill ha NU, några ringar mm. Om jag hade vetat att de höll på att ta slut skulle jag beställt de direkt, rea på allt ju..
Ilandsproblem? Ja, mycket!
Äsch, men titta ni ändå om ni vill, men allt det fina är borta höhö
Fast ändå... det kunde ju ändå varit kvar i Love basketen även om det tog slut, det tycker jag iallafall.
Sluta klaga Claudia! För att avsluta detta nu säger jag, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Signe

Åh, den där pälsen var jättefin! Synd att den är borta då... :(



Vad sägs om att följa varandra på bloglovin? Spelar ingen roll vad du svarar för jag tänker följa dig ändå ;) kram!

2011-03-04 @ 21:41:01
URL: http://svoren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0