2 cravings

2011-09-09 @ 23:26:00
unknown, victoriatornegrrn.se

Två saker jag är sugen på just nu är en fin klocka och en svans i både svart och vit/grå. Väskan är inte heller så dum om jag ska vara ärlig.

Påtal om ingenting, jag funderar att byta tillbaka till blogg.se. För tillfället iallafall, känns sådär att blogga här på spotlife nu när läsarantalet sjunkit, lite som att prata med sig själv. På blogg.se får man fler möjligheter att synas. Men jag väntar ett tag till, tills mitt lilla projekt är klart. Sedan finns det även fler anledningar, som att spotlife ofta ligger nere, mellanrummen mellan styckena blir inte bra osv.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bilderna hittar jag på H&M´s press-sidor.

2011-10-08 @ 21:23:58
URL: http://fashionink.se/
Postat av: Ida

Grym modeblogg måste jag säga!!

Kolla gärna in min blogg, idastil.devote.se

Kram :)

2011-10-08 @ 21:24:50
URL: http://idastil.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0