Kabelstickat

2010-11-16 @ 10:14:31
monki
400:-
Grymt sugen på denna tröjan.
Ska försöka åka in till stan i helgen, hoppas på att jag kommer hem med lite nytt även fast inte pengarna alltid vill det. 
Nu är det rast, några lektioner kvar. Men när jag kommer hem ska jag försöka fota det jag beställde i fredags.
Ni har förresten blivit sämre på att kommentera, ibland undrar jag om ni lever, haha. Jag älskar att ha kontakt med mina läsare, så kommentera och fråga om ni undrar över något, jag svarar er!

Update: Blir nog inget foto, orkar inte. Jag hostar och jag fryser, och har ont i huvudet. Hemskt! Kanske blir nåt ikväll om jag blir piggare.

Kommentarer
Postat av: Marika

svar: 13=17, 14= 17,5 och 17=18

2010-11-16 @ 11:10:51
URL: http://bloppisshopp.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha, jag är definitivt inte död i alla fall!:) Jag är en ganska ny läsare av din blogg och älskar att du uppdaterar ofta! Vart kommer tröjan från? Och hur många riksdaler måste man betala för den?;)

2010-11-17 @ 15:37:06
Postat av: MODEKLOK

Svar till Matilda: Oj, hade helt glömt att skriva det. Den finns på Monki för fyrahundra svenska kronor! :)

2010-11-17 @ 17:07:44
URL: http://MODEKLOK.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0