Pälsad

2010-11-26 @ 16:37:58
Har halvt panik, behöver en outfitkompis. Någon som kan fota mina outfits åt mig, så slipper självutlösaren göra jobbet, jag hamnar i fokus och bilderna blir betydligt bättre!
Det jag ville visa på bilden var inte outfiten, för den består bara av en transparent vit tröja, ett linne under och ett par tights. Utan, jag köpte  en ny mössa förra veckan på H&M för bara 99 riksdaler. Hur mysig?
Nu tänkte jag göra lite smycken, får se om det hinner komma ut på hemsidan ikväll. Just nu funderar på att göra världens godaste tårta, typ kladdkaka med kolasås i mitten, lite kolasmak i själva tårtan och massor av dumle på toppen. Nåt eget fantasifullt och gott recept bara.

Kommentarer
Postat av: Adam Bogefors

Hjälper dej gärna med fotograferande och redigerandet!



Hör av dig!

2010-12-11 @ 01:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0