Just like a kid again

2010-08-31 @ 14:22:36
Gina Tricot
299:-
Jag älskar denna väskan från Gina Tricot, have to take a look!


Jag just nu:

Klockan är två.

Vi slutar om cirkus en och en halv timme.

Tiden går inte snabbt när man inte har kul.

Jag har tråkigt.

Tiden går sakta.

Jag älskar choklad frappino och varm choklad från Espresso house.

Jag vill praoa där, h&m eller en tidning. Eller något annat.

Jag älskar mode.

Ja, alltså bara så ni vet.

Fast det visste ni nog redan.

Tiden går sakta.

Jag tycker Oskar Linnros är otroligt bra.

Musikalisk, bra på att sjunga, grym på scenen, snygg & trevlig

5 flugor i en smäll kallas det.

Vilken no-lifer jag är just nu.

Bara nicka och le.

Tiden går sakta.

Nu fick vi läxa, snart börjar näsa (oj, jag mena nästa) lektion

Förfärligt.

Tiden går sakta.

Nu slutar jag skriva

Puss och Kram, Skumbanan

Btw. Jag tycker Julia är otroligt snäll, hon är bäst helt enkelt

& förövrigt älskar jag Stockholm!


Kommentarer
Postat av: Karo

Sv: Okej. :) Jag har varit i skolan. Vet inte vad jag ska göra ikväll.. Kanske titta på tv. :)

2010-08-31 @ 15:35:06
URL: http://karoliinaylikorpi.blogg.se/
Postat av: julia

fin blogg!

2010-08-31 @ 16:50:14
URL: http://jjuliahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0