Vem fan är Oskar Linnros?

2010-08-27 @ 00:33:28





fotot är taget av mig & redigerat av Julia

Här tillbringade jag eftermiddagen & kvällen. Oskar Linnros! Från & med nu, från & med du...
Helt otroligt säger jag bara. Är helt till mig fortfarande!
Min allra bästa kväll hittills, det kan jag nästan lova er.

Ja, bered er på ett långt inlägg...
Stressade till bussen & åkte in till stan. Två och en halv timme innan han började sjunga satt jag och min underbar vän Julia och väntade allra längst fram. En timme innan det började kom Oskar ut på scenen (första bilden) & började spela provspela lite på keyboarden. Gissa om jag dog?
En timme efter det började det hela och jag hade en fruktansvärt bra tid om man bortser från alla skrik, haha nej, men det hör väl till på nåt sätt :)
Men gud vilket ös, han vet hur man gör på scenen!
Det var fantastiskt bra!

Men efteråt var väl kanske bäst av allt. Vi gick runt tills vi kom bakom scenen, där fanns ett stängsel med något rött nät på, som vi tittade genom.
Vi pratade med en trevlig vakt, & började skämta om hålen i nätet, vi använde dom som 'handskakningshål' & skakade hand med henne & även basisten & trummisen som vi pratade lite med.
Sedan kom han, kanske en halvtimme senare, ut från lougen, ''Julia, där e han!'' utbrast jag ganska tyst men ivrigt. Brevid oss stod 2 killar & 4 tjejer som också väntade på han. När Oskar kom skaka vi självklart hand med han genom hålen, kanske mest för ''måstets'' skull. Ha-ha!
Där stod vi och pratade en ganska lång stund. Jag fick knappt fram nåt, vilket jag ångrar så hemskt, hemskt mycket nu! Tro mig! Men visst sa jag lite då och då, men inte allt jag ville. 
Han är bra på att sjunga, bra på scenen, snygg & riktigt trevlig.
Vi pratade om att tjäna pengar, och han sa att inte så många tjänade på sommaren, bara exempelvis Madonna, Lady Gaga & sånna. Då sa Julia ''Du är Sveriges Madonna'' Han log och sa ''Haha, den var ny''
När vi frågade om en kram log han igen och sa han gulligt ''Haha, det är tyvärr inte jag själv som bestämmer det''
Sen var han tvungen att gå, om ändå det vackra varade längre.
Jag hoppas verkligen att jag får se och prata med han igen!



Så, nu har jag tråkat ut er med väldigt många detaljer, men detta var en dag jag sent kommer glömma. Den var underbar, skulle bara vela uppleva den igen & igen. Fantastiskt!
Så utan att överdriva, tack för världens bästa dag!

bilderna tillhör mig och får ej kopieras utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: anna

Han är grymt braaa =)

2010-08-27 @ 07:40:33
URL: http://lundinarna.blogg.se/
Postat av: PERFEKTIONIST

Sjukt! :D Och jättebra skrivet hörru! :) ♥ Åh, 26:e Augusti 2010! :D

2010-08-27 @ 14:27:16
URL: http://perfektionist.se
Postat av: Ida we

Haha, jag som nyss var inne på Julias blogg och såg dessa bilder xD Men konsert är underbart! Det förstår jag. Speciellt när det är någon man verkligen gillar som står där på scenen!

2010-08-27 @ 22:05:50
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0