K l i n g

2010-10-08 @ 11:28:43
Har varit ganska tråkiga inlägg på senaste tiden, kommer bättra mig.
Sålänge får Kling fylla upp bloggen lite!
Nu börjar lektionen, hörs sen.
.
.
Om gårdagen:
Träffade Julia där, mikket trevligt, fick lite dricka och frukt och letade efter snygga kläder. 
Men ... när vi skulle betala hade tjejen innan fått allra sista goodiebagen, gissa om vi blev besvikna? Har aldrig fått nån innan, jag som hade sett fram emot goodiebagen jättemycket... det är inte allt, jag frågade expiditen om jackan (på bilden) som jag ville ha, hon hade sett den och skulle säga till mig om hon hittade den,hon fick tag i den men hittade inte mig, innan jag åkte hem frågade jag om hon hade fått ag i den, så sa hon då det jag skrev, hon hade även precis sett den på en tjej som testade den, vi frågade i kassan om den var såld, svaret blev: ja
Så jag missade precis både jackan och goodiebagen... 
Menar inget illa mot expiditen och vill inte klaga, hon var jätte snäll och trevlig och tyckte jättesynd om mig.

Och bara för det fick jag skriva om denna texten nu eftersom sidan backade... 
Turdag? Skulle inte tro det.
.
Men jag hade ändå jättekul, och jag åker gärna dit nästa år igen, om de ska göra om det. 
En super kväll bortsett från goodiebagen och jackan helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Johanna [s h o n a l i]

Fy vad trist!

2010-10-08 @ 16:25:42
URL: http://shonali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0