The whole world stops and stares for awhile

2010-10-08 @ 18:02:37
1. Emilia de poret   2. Juliaclaras   4. Kenza   5. Agnes Almvärn

Älskar dessa tatueringar, men jag skulle själv aldrig kunna tatuera in en hel varg på ryggen, om jag skulle tatuera mig skulle jag isåfall velat ha ett litet hjärta eller kanske något datum eller liknande, med andra ord, något som betyder något som inte bara är något som är något kladd som jag kommer ångra om 20 år, på gränsen ligger en svala som jag tycker är otroligt fint att ha i nacken som Agnes Almvärn har.

Annars kör jag bara på gnuggisar, funkar alltid.
Kommer faktiskt sälja gnuggisar på Style By C sen, håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Maja Svensson

oj så fin vargen var, men gud vad vågad tatuering :o

2010-10-08 @ 20:56:03
URL: http://endastmaja.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Älskar den första, skulle absolut kunna tatuera en sån NU om jag fick!

2010-10-10 @ 20:43:09
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0