Svar på frågestunden

2010-09-11 @ 19:09:30
Har du faktist gjort själv din fina design? Ja, det har jag, enkel men snygg enligt mig!

Vad är du rädd för/din fobi? Jag är rädd för lite saker här o där, vanliga saker som mörker, mest för att inte veta vad som finns där. Men ja, myggor får jag väl säga HAHA, så fort jag hör en sover jag under täcket eller så lägger jag mig i soffan utanför rummet. Jaa, ibland är man sjuk...

Vad är det finaste du vet? Svarta stora kilklackar (från Nelly, have2have, topshop) haha skämt o sido, kanske min lillasyster. :)

Okej, vilka plagg ur din garderob kommer användas flitigast i höst? Visa gärna bilder! :D Jag har inte så mycket kläder i garderoben just nu, mest gamla sommarkläder. Nästan inga höstkläder alls. Men just nu får jag väl säga mina ponchos, den beiga och svarta, mina nya boots från Skopunkten och min underbara korsring från Forever21! Förmodligen kommer jag inte ha samma uppfattning om en månad ;)



Varför lägger du aldrig upp bilder på dig själv? :) Jag vet faktiskt inte, har inte några, tar inte så många. Kommer kanske bli fler :)

Vilken årstid gillar du bäst när det kommer till kläder?:) Jättesvår fråga, jag vet faktiskt inte! Har mest upplevt modet nu på sensommaren, har blivit mer modeintressrad. Har alltid älskat kläder och shopping men mode har vuxit mer sen i mitten av sommaren. Så det kan jag inte riktigt svara på. Så får väl säga hösten, eftersom det är det enda jag upplevt helt! Hoppas du blev nöjd med svaret. :)
 

För det första jag älskar din blogg, och det andra, var får du din inspiration från? :) Åh, tack så mycket :) Överallt! För det mesta olika bloggar mååånga, olika lookbooks, bilder från fashionweeks, tidningar, omgivningen. Ja, det mesta helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0