++

2011-07-09 @ 23:58:50
Håll muspekaren på bilden för att se var allt är ifrån. (För att underlätta lite, det som inte är taggat är från Primark)

Well, face the truth. Ni får stå ut med oredigerade bilder, har inte Photoshop och går inte att spara bilder som är redigerade i picnik. Någon som vill låna ut en installation på PS kanske?
Det som syns ovan (+ nåra smågrejer) fick jag med mig hem från London, vågade först inte publicera bilden med rädsla över att det ser fult och billigt ut, men gjort är gjort.
Jag har, som ni ser, äntligen köpt två par Levi's shorts, svarta och blåa. En annan sak jag suktat efter har jag också köpt, de virkade shortsen! Dock en storlek för stor, ska försöka tvätta de. Jag är även smått förälskad i mina sovshorts (de blommiga). Så himla söta!
Nu tänkte jag avrunda efter att detta inlägget blivit alldeles för långt. Tjarå!

Kommentarer
Postat av: Sara

Har också den där 'faking it'. Vet du om den fungerar bra?

2011-07-10 @ 10:27:58
Postat av: ellen

shiiiiiiit vilka fina shorts tjejen!

2011-07-10 @ 11:00:41
Postat av: Emma

Jag har likadana blommiga shorts :))

2011-07-10 @ 21:59:32
URL: http://emmasimone.blogg.se/
Postat av: julia

ladda hem photoscape! gratis, enkelt och riktigt bra, tycker jag som inte begriper mig på photoshop ;)



snygga inköp!

2011-07-13 @ 19:44:54
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/
Postat av: MODEKLOK.SE

Svar till Sara: Blir man brun? OM man blir! Men jag tror inte jag skulle rekomendera den för den blir ojämn väldigt lätt, torkar snabbt (både bra och dåligt) så man hinner inte smeta ut den innan den har torkat. Men om man är snabb så funkar den!

2011-07-15 @ 13:29:43
URL: http://modeklok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0