Ur funktion

2012-07-04 @ 00:04:22
Möttes av en stor förändring när jag loggade in idag. Positivt - trodde jag men det visade sig vara tvärt om. Min design jag sparade för snart en timme sen har fortfarnde inte uppdaterats. Jag kan inte radera mina gamla kategorier. Allmänt sugigt. Får helt enkelt sova och hoppas på att det funkar imorgon. Bloggen kommer igång igen, sakta men säkert. Lite senare än tänkt men det går framåt!
 
Uppdatering: Tydligen vill inte mina inlägg heller publiceras. Allt fungerar bra på förhandsgranskningen men inte på bloggen. Det kan ju vara min dator det är fel på så kommentera gärna om ni ser detta inlägg, skulle vara guld!
 

Fixat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0